Klacht: Geen levering en niet bereikbaar

op 15 oktober 2015 over Vanoutlet.nl in de categorie Deal-Sites

Ik heb voor mijn dochtertje een frozen jasje besteld. In eerste instantie leek alles keurig te verlopen.
Bevestiging en bevestiging van betaling kwamen meteen binnen, een dag later de melding dat de jas verzonden was.
Nadat ik 2x de post voorbij zag komen zonder pakje voor mij wilde ik ze bellen, maar ze zijn niet bereikbaar.
Na een zoektocht kwam ik 2 jaar aan problemen tegen.
Ik heb melding gemaakt bij opgelichtopinternet en toeval of niet, maar een mail kwam binnen dat de jas wederom onderweg is. Echter wordt op verzoeken om de track trace code niet gereageerd.
De jas zou nu ten laatste deze vrijdag 16/10 binnen moeten zijn, maar ik heb er een bang hartje bij, daar andere klanten dit ook meermaals te horen kregen zonder dat het product binnen kwam.
Wellicht zouden de andere zich ook kunnen aanmelden bij opgelichtopinternet? Wellicht wordt de verkoper dan wakker dat je zo niet met klanten om gaat en krijgt iedereen op tijd zijn spullen. https://www.opgeletopinternet.nl/index.php/topic,24009.0.html

Uiteraard of spoedige levering of geld terug. Tevens een betere klantendienst die bereikbaar is.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vanoutlet.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vanoutlet.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vanoutlet.nl in behandeling genomen

Heeft op 26 januari 2016 om 23:01 geantwoord

Hoe is het opgelost dan?

Reactie van de melder van de klacht Mamasan77

1 jaar geleden - Ik zie juist hoeveel klachten er na mij nog zijn gekomen . Daar mijn klacht zeker niet opgelost is, ga ik aangifte doen. Ik wil dan ook iedereen vragen hetzelfde te doen en melding te maken op deze site: https://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=24009.new#new Daar de politie werkt met deze meldingen. Deze shop moet maar eens beseffen dat ze zo niet door kunnen gaan.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vanoutlet.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vanoutlet.nl

Heeft op 22 april 2017 om 02:28 geantwoord