Klacht: Geen levering en geen service

op 17 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In juni een bestelling geplaatst. Na meerdere malen (moeizaam) contact te hebben gehad wil ik nu graag mijn geld terug, alleen krijg ik nu helemaal geen contact meer

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug heb

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 25 september 2017 om 19:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 29 september 2017 om 06:30 geantwoord

Maandag kreeg ik een mail dat de betaling is verwerkt en ik binnen 2 werkdagen mijn geld terug zou moeten hebben. Woensdag 27-09 dus. Het enige wat ik heb gekregen is een mail dat mijn betaling is verwerkt (alweer..) en dat ik binnen 14 dagen (??!) mijn geld retour zou moeten ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Inez Van waalwijk van doorn