Klacht: Geen levering en geen geld

op 20 december 2017 over Xenos in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Begin december hebben wij een tv-meubel en wat andere dingen gekocht. Bij levering (volgende dag) kwamen we erachter dat er helemaal geen tv meubel was. Volgende dag gebeld en het meubel bleek niet op voorraad te zijn en geld zou terug geboekt worden binnen 10 werkdagen. Na 10 werkdagen nog niks en weer mogen bellen. Ze hadden een storing gehad en het geld zou zsm overgeboekt worden. Kan gebeuren, maar dat ik opnieuw 10 werkdagen mag wachten is absurd. Vooral met de feestdagen ertussen mag ik blij zijn als ik het halverwege januari een keer ontvangen heb. Je snapt het al, ik wil het geld zsm terug en niet over 10 werkdagen.

Gewenste Oplossing:

Geld voor kerst op de rekening

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Xenos

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Xenos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kirsten Bremer