Klacht: Geen levering, binnen gestelde datum

op 22 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen zaterdag (16 juli), onderdelen besteld. Deze zijn op dezelfde dag aangeleverd bij DHL.
Werden ook opgenomen in track en trace, zodat ik mijn pakket kon volgen.
Gisteren zou het pakket geleverd worden (19 juli).
Maar wachten en wachten, machine gedemonteerd (vrije dag genomen), maar niets kwam. Ook geen kaartje van gemiste bezorging.
Maar op de track en trace staat wél vermeld, dat het afgeleverd is……..
Vanmorgen met DHL gebeld en de zaak uitgelegd en doorverwezen naar de levarancier. Deze zou een zoekactie opstarten (dit kunnen hun op hun aangeven laten doen door DHL).
Maar geen onderdelen. Het ligt mijns inziens niet aan de levarancier, maar aan DHL.
Je betaald voor bezorgkosten, maar het pakket is al meer dan 3 dagen onderweg……
Nu maar hopen dat het vandaag wél komt, zodat ik de machine in elkaar kan zetten en aan mijn werk kan………

Gewenste Oplossing:

Terugkoppeling van DHL (de veroorzaker) en restitutie van berzorgkosten.
Uiterlijk leveren voor 15.00 op 20 juli

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 juli 2016 om 12:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat u een vrije dag hebt genomen om uw pakketje te kunnen ontvangen. Wij hebben u doorverwezen naar de afzender, omdat zij dit graag wensen en ons kunnen voorzien van alles gegevens omtent uw pakje.

Tevens kan de verzender bij ons claimen waar nodig.

Met vriendelijke groet,

Manon.

Alle klachten die gemeld zijn door ouwerocker
x