Klacht: Géén levering binnen de leveringstermijn

op 03 oktober 2011 over Ibood in de categorie Deal-Sites

Ik (en vele andere) kocht op 29 augustus een Netgear ReadyNAS Ultra 6 met 6TB op de site van iBOOD.be.
De aangegeven leveringstermijn was 7 tot 10 dagen.
Op dag 11 kreeg ik een mailtje dat er een vertraging was in de levering.
Toen ook de levertingtermijn van 30 dagen, vermeld in verkoopsvoorwaarden verstreken was, had ik (en vele andere) nog steeds geen NAS.
Tot op vandaag heb ik nog géén enkele correcte informatie gekregen omtrent het probleem of de verwachte levering.

Op het productforum van iBood, worden reacties die klachten bevatten bijna onmiddelijk verwijderd en wordt er ook géén correcte informatie verspreid.

De onmiddelijke levering van de bestelling voor alle klanten.
Excuses naar alle betrokken klanten.
Een gepaste compensatie voor het niet nakomen van de verkoopsvoorwaarden.
Garantie dat in de toekomst dergelijke onaanvaardbare overschrijding van de leveringstermijn niet meer voorvalt
Garantie dat er een degelijke communcatie wordt voorzien die proactief de juiste informatie verspreid naar alle betrokken klanten.

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ibood in behandeling genomen

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ibood een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ibood

Heeft op 06 oktober 2011 om 16:39 geantwoord

de klant heeft zijn product op 4 oktober in ontvangst kunnen nemen van de TNT-EPS.

Heeft op 07 oktober 2011 om 06:13 geantwoord

Dat is dus typisch iBood, klant heeft toch zijn product daarmee kous af...
Excuses? Nope
Compensatie voor het overtreden van hun verkoopsvoorwaarden? Nope
Garantie voor de toekomst? Nope
Verbetering van de communicatie? Nope

6 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Ibood beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vdjan