Klacht: Geen levering bestelde jurkjes

op 22 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

In juni heb ik voor onze dochter 2 jurkjes besteld. We kregen allereerst de mail dat hij nageleverd gast worden en dat het even ging duren. Op zich geen probleem in augustus eindelijk de melding dat hij aangemeld stond om uitgeleverd te worden. Maar helaas niks kwam aan. Diverse maken contact gezocht via de mail en hun klachten afdeling maar krijg alleen te horen we onderzoeken wat er aan de hand is en komen hier op terug. Tot op heden wachten we nog steeds op antwoord waarom de jurkjes niet afgestuurd zijn maar daar blijven ze ook in gebreke bij

Geld terug storten

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 22 september 2017 om 16:41 geantwoord

Hi Petra,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat jouw order niet juist is verlopen. Volgens onze administratie is er afgelopen dinsdag een e-mail toegestuurd met een oplossing voor jouw klacht.

Mocht je toch nog vragen hebben of op/aanmerkingen kan je altijd een bericht toesturen naar info@mode-statements.com.

Onze excuses voor deze vervelende ervaring!

Met vriendelijke groeten,
Mode-Statements.com

Heeft op 30 september 2017 om 14:33 geantwoord

Er wordt een tegoed bon aangeboden met €10 verhoging maar wij zijn er eigenlijk klaar mee met mode statements nadat ze dus door jullie benaderd worden reageren ze wel met uitleg en oplossing en dat terwijl we al meerdere malen contact hadden gezocht. Wij willen inprincipe gewoon het geld bedrag terug.

Alle klachten die gemeld zijn door Petra.d