Klacht: Geen levering

op 19 juni 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste DHL,

Ik verwachtte op 17-06 een pakketje. Echter heb ik deze helaas niet ontvangen. Wanneer ik inlog in het systeem met mijn track en tracé code staat er dat het pakketje niet bezorgd is mbt tijdelijke overmacht. Ik vind dit best slordig, ook heb ik geen briefje of mail ontvangen met een vervolg datum. Kunt u mij hierbij helpen?

Mvg,

Kircamis

Gewenste Oplossing:

Zodra het pakketje in ontvangst is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 19 juni 2017 om 15:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor het melden van uw klacht. Volgens onze gegevens kon uw pakket wegens onvoorziene omstandigheden helaas niet afgeleverd worden. Het depot heeft daarom overmacht gemeld. Het spijt me dat u hierdoor langer op uw pakket heeft moeten wachten. Volgens mijn gegevens is het pakket vandaag wel afgeleverd. Heeft u het in goede orde ontvangen? Zo niet, dan verneemt onze klantenservice dit graag.

Hartelijke groet,

Tom
Webcare DHL Parcel

Alle klachten die gemeld zijn door Mkir