Klacht: Geen levering

op 22 april 2017 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Mijn pakket zal geleverd worden op dinsdag 18 april. Helaas was mijn vrouw toen net buiten de deur. Met de code was het niet mogelijk om het volgende lever moment aan te passen. Kon het ook niet bij een parcel service laten afleveren. Elke keer een foutmelding. Klanten service dhl zegt als het niet lukt heb je pech. Dan zou het donderdag avond worden geleverd maar de hele avond niks gehoord en dan ineens online het bericht dat het vrijdag komt. Vandaag wederom de hele avond thuis gebleven maar wederom geen bezorging. Ik annuleer nu gewoon mijn bestelling en bestel het wel ergens bij een webshop die geen gebruik maakt van dhl. Wat voel ik mij machteloos dat ik niet mijn spullen krijg terwijl ik gewoon thuis ben en online actief om de afspraak aan te passen. Erg jammer.

Ik ben tevreden als mijn producten worden geleverd

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 22 april 2017 om 13:40 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Op basis van de adres gegevens in uw klacht vind ik helaas geen zending terug in ons systeem bij DHL Parcel. Graag zou ik dit verder voor u willen nakijken. Zou ons het zendingsnummer willen sturen? Dit kan door een email bericht te sturen naar [email protected], onder vermelding van refnr: 602591.

In afwachting van uw reactie.

Miranda
DHL Parcel Webcare