Klacht: geen levering

op 18 juli 2016 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 30 juli jl. Kreeg ik een sms dat mijn bestelling op vrijdag 1 juli zou krijgen tussen 9.00 & 18.00 uur. Hele dag thuis gezeten en gewacht. Om 18.50 uur klantenservice gebeld om aan te geven dat ik niks had ontvangen. Zij vertelde mij echter dat de bestelling nog in België stond. Doorverwezen naar een andere afdeling met een ander telefoon nummer. Bleek ik pas maandag te kunnen bellen omdat de afdeling al gesloten was. Net gebeld en me beklach gedaan. De medewerker kwam ongeïnteresseerd over en vertelde mij alleen dat ik het pakket vandaag kon verwachten. Tijd kon zij niet zeggen en me klacht kon ik via Internet indienen. Bij deze dus. Hoe kan het gebeuren dat ik een sms krijg dat de bestelling eraan komt, ik een hele dag thuis zit met een baby en het hele pakket nog in België blijkt te zitten. Ik zou zeggen.. verstuur volgende keer goede informatie naar de klanten. Mijn vraag is, wordt er nog wat met mijn klacht gedaan? Nooit keer DHL voor mij. Ik geef dit ook aan, aan mijn directe omgeving. DHL is niet betrouwbaar.

Wanneer ik tevreden ben? Als mijn bestelling aankomt op de dag dat het zou moeten aankomen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 19 juli 2016 om 12:04 geantwoord

Goedemiddag mevrouw,

Dank u wel voor het melden van uw klacht over de levering van uw zending. U heeft gevraagd om te reageren per e-mail. Ik heb u zojuist dan ook op uw verzoek een e-mail gestuurd naar het door u opgegeven mailadres en heb de klacht op deze site gesloten.

Raffaele
DHL Parcel Webcare