Klacht: Geen levering

op 21 april 2016 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

06-04-2016 zou tussen 16.30 en 18.30 uur een pakket bezorgd worden en dit is niet afgeleverd.
Track en trace geraadpleegt, en staat er om 17.15 poging gedaan om het af te leveren en mislukt is, terwijl wij in huis zitten te wachten en dit is niet de eerste keer!!!! Schandalig!!

Als postnl hun afspraken na komt!!!

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Wijnen, Uit uw bericht begrijp ik dat uw pakketje niet binnen het gegeven tijdvak bij u is bezorgd. U geeft aan dat er geen bezorgpoging is geweest, maar dat dat volgens ons trackingsysteem wel het geval is. Wat vervelend om te lezen. Om u verder te helpen ontvang ik graag de trackingcode van het betreffende pakketje. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

11 maanden geleden - Geachte mevrouw Wijnen, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we aanvullende info van u nodig. We hebben u daarom een bericht gestuurd met verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 18 mei 2016 om 10:43 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.

Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben we meer gegevens of aanvullende info van u nodig.

We hebben u daarom twee keer een reactie gestuurd met verzoek om aanvullende informatie.

Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rajacobster@gmail.com
x