Klacht: Geen levering

op 11 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Leveren het pakket niet tracking is onjuist
Zaterdag en maandag met op de tracking bezorger onderweg en nu krijg ik te horen dat ze er zelf niet mee bezig zijn zogezegde drukte dat is zever want ik ken mensen die na mij pakketjes hebben besteld en die hebben het al een grote schande dit! Post nl is geen volwaardig bedrijf meer een dikke 0

Pakket zeer snel geleverd liever gisteren dan vandaag!

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 11 juni 2021 om 09:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- de tracking code van het betreffende pakket.

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolasvanhoutte