Klacht: Geen levering

op 11 juni 2021 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Leveren het pakket niet tracking is onjuist
Zaterdag en maandag met op de tracking bezorger onderweg en nu krijg ik te horen dat ze er zelf niet mee bezig zijn zogezegde drukte dat is zever want ik ken mensen die na mij pakketjes hebben besteld en die hebben het al een grote schande dit! Post nl is geen volwaardig bedrijf meer een dikke 0

Gewenste Oplossing:

Pakket zeer snel geleverd liever gisteren dan vandaag!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 11 juni 2021 om 09:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een naar u verzonden pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de tracking code van het betreffende pakket.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolasvanhoutte