Klacht: Geen levering

op 28 mei 2020 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bericht ontvangen dat tussen 17:30 en 21:30 geleverd zou worden. Eerder naar huis gegaan vanuit werk zodat ik voor 17:30 thuis zou zijn. Pas om 19:45 bericht ontvangen dat de bezorger onderweg is en tussen 19:50 en 21:30 langskomt.

Heel de avond thuis gebleven en gewacht en vervolgens stipt om 22:00 een mail ontvangen waarin staat dat de bezorger om 22:00 (!) helaas voor een dichte deur stond. Leugens!

Gewenste Oplossing:

toezeggingen nakomen en stoppen met liegen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 28 mei 2020 om 12:28 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Gezien het tijdstip (22:00) verwacht ik dat het de bezorger niet gelukt is om te bezorgen.
Hij had niet aan moeten geven dat u niet thuis was, dit is vermoedelijk een vergissing geweest. Ik verwacht dat het pakket vandaag alsnog wordt bezorgd.
Mocht er opnieuw een probleem zijn, hoor ik het graag van u!

Met vriendelijke groet,
Judith
DHL Parcel Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jason91