Klacht: geen levering

op 12 september 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

op de site van ukmailDHL, staat dat mijn pakket met tracking nr82611753700135
afgelopen woensdag 5 september zou aankomen.
dit staat er nogsteeds.
ik heb reeds 2 mails gestuurt naar ukmail, met een automatisch antwoord die mij case nrs heeft gegeven: casenr1: CC8699BF.
casenr2: CC86B8D5.
zij beloven binne de werkdag te antwoorden. ik ben nu 3werkdagen verder van de eerste mail.
dan probeer ik rechtstreeks naar DHL te mailen. en dat kan gewoon niet? top voor klantenservice.
dan maar via klacht.nl…

ik ben tevreden wanneer mijn pakket deze week nog geleverd word., dit is alles behalve onmogelijk.
kunnen ze dat toch niet, betalen ze het geld maar terug. ASAP uiteraart.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

DHL

Heeft op 12 september 2018 om 11:50 geantwoord

Beste heer Parren,

Ik zie dat u in België woonachtig bent. Ik heb geen inzicht in zendingen van het Verenigd Koninkrijk naar België. Op www.dhl.de kunt u het nummer traceren en krijgt daar een verwijzing naar het Belgische zendingsnumer (JJD).

Deze kunt u traceren bij BPost, helaas geeft men hier aan dat het pakket retour gaat naar de verzender. Er is aangegeven dat u geen zendingen meer ontvangt op het adres. Ik adviseer u een nieuwe verzendpoging af te spreken met uw verzender en de adresgegevens te controleren.

Wendy
DHL Parcel Webcare

Heeft op 12 september 2018 om 12:03 geantwoord

beste,
op de site van dhl is de nr niet te traceren en zelfs op de site van de ukmail is deze nr niet te traceren. ik zou een postcode die geldig is in de uk moeten gebruiken..?
het pakket staat online nogsteeds te ontvangen op 05 september
er staat nogsteeds dat ik of via mail of telefonisch op de hoogte gehouden word van de zaken.
geen van deze dingen is gebeurd.

ook al meer gelezen dat pakketjes bij dhl zonder reden terug retour worden verzonden. het probleem is hier gelegen bij dhl en niet bij mij.
dus lijkt het logisch als dhl zijn eerste aflever poging gewoon onderneemt zoals het hoort.

mvg,

Jonas Parren

Alle klachten die gemeld zijn door jonasty