Klacht: Geen levering

op 15 juni 2018 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

De DHL heeft sinds vorige week vrijdag mijn fiets al in hun bezit. Ze beloven elke keer te bezorgen maar elke dag gaat er iets mis. We zijn nu 7 dagen verder. Ik heb al tig keer gebeld. Elke keer word er gezegd dat de bezorger onder weg is maar blijkt niet zo te zijn. Vandaag is het weer zo ver. De medewerker op facebook zegt dood leuk de bezorger is onder weg met je fiets! En de medewerker die ik aan de telefoon heb zegt dat de bezorger niet onder weg is maar dat ze me fiets vanmorgen in het depot hebben gevonden en dat het weer een na levering is. Dan is mijn adres niet juist terwijl alles klopt. Dit is elke dag al na gevraagd. Maar als ik mijn adres op de dhl invoer vinden ze hem gelijk. Beetje vreemd. Maar ik wil een oplossing van dhl want ik zit voor dag 5 voor niks thuis!

Als ik mijn fiets heb!

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 15 juni 2018 om 12:32 geantwoord

Goedemiddag,
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie inderdaad voor vandaag een nieuwe herlevering op zelfde adres, alleen zal dit maandag pas plaatsvinden door de tijd wanneer dit is ingevoerd. Hiervoor onze excuses, onze grootgoed afdeling heeft een enkel tijdsvak van 08:00 tot 18:00 op doordeweekse dagen. Ik verwacht de fiets dus op maandag bij u.
Lea
DHL Parcel Webcare

Heeft op 15 juni 2018 om 14:01 geantwoord

Jullie zeggen dit elke dag al sinds maandag ! Maar komen jullie afspraken niet na anders had ik mijn fiets al lang gehad ! Elke dag van de week zou die al gebracht worden Maar elke dag gaat er ook wat mis en zit ik voor niks te wachten. Mijn vertrouwen dat dit nog goed komt is volledig verdwenen. En al ik een serieuze klacht in wil dienen kan dit niet want word afgescheept met \" de bezorger is onderweg \"

Alle klachten die gemeld zijn door Tallietal