Klacht: Geen leer wel voor leer betaald

op 06 oktober 2016 over Woonsquare in de categorie Meubelwinkels

ik heb in 2010 een lederen bank gekocht in heerlen (kat A ) het is mij gezegd dat deze helemaal van LEER was .Ik heb nu scheurtjes in de zijkant ,en wat blijk nu ,mijn bankstel is niet helemaal van LEER maar alleen het zitvlak .Ik heb wel betaald voor helemaal leer .Ik voel mij een beetje opgelicht .Heb ondertussen kontakt gehad met mijn rechtsbijstand en hij gaf mij advies om eerst met jullie tot een oplossing te komen .Ik ben naar heerlen geweest en hun zeggen dat ik met jullie tot een oplossing moet komen .Met vriendelijke groet ,M Soykuzugudenli

Ik heb betaald voor LEER (KAT A ) komen jullie maar met een oplossing !

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonsquare over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonsquare in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonsquare een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonsquare

Heeft op 06 oktober 2016 om 16:53 geantwoord

Heeft op 06 oktober 2016 om 21:45 geantwoord

Deze is niet op te lossen met een reparatie ,ik denk dat u mij niet begrijp .Ik heb voor leer betaald en ik heb namaak gekregen .dit heef met garantie niets te maken .IK HEB VOOR LEER BETAALD ,EN NIET VOOR HALF LEER .Als ik kleine kinderen had dan was deze gebrek al na EEN JAAR tevoorschijn gekomen en had u mij een nieuwe bank moeten geven die wel HELEMAAL VAN LEER ZOU ZIJN .Aangezien ik heel erg zuinig ben met mijn DURE spullen ben ik er nu pas achter gekomen dat ik (ben opgelicht ) Dus heren van Woonsquare ga niet schuilen achter 3jaar garantie ,wand dat is hier niet van toepassing .Ik heb voor LEER betaald en nogmaals NIET voor HALFLEER !!!!!! Ik hoop dat jullie met een ECHTE oplossing komen en niet met een of ander smoes .Met vriendelijke groet M Soykuzugudenli

Alle klachten die gemeld zijn door mustafa soy