Klacht: Geen lage prijs garantie!

op 15 februari 2018 over Expedia in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb meerdere maals via mail contact gehad met de klantenservice.
Ze sturen automatisch een ontvangst bevestiging maar binnen 48 uur nemen de aanvraag niet in behandeling zoals ze bevestigen. Wanneer ik weer contact opneem zeiden ze dat ze de aanvragen ivm prijsgarantie niet meer in behandeling nemen.
Het is heel raar want de prijsgarantie formulier staat netjes op hun website om de lage prijs te claimen.ik ben nu dupe van 25 euro van mijn boeking.
En vind ik het niet netjes!
Hier is de claim link:

https://www.expedia.nl/price-guarantee-claim?mtype=2&ckoflag=0

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik te veel betaalde bedrag terug krijg.
Tot nu zijn ze niet klantvriendelijk en onbekommerd.niet netjes tegen een vaste klant.
zie de laagste prijs in de bijlage

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Expedia

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Expedia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Django 02