Klacht: Geen Label

op 18 juli 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Wel betaald maar geen labels verkregen bij Post NL?

Post NL heeft hiervoor een extra trage procedure.

Ondanks dat er een betalingskenmerk is afgegeven etc kun je een restitutieformuliertje downloaden.

Dit is er 1 die Youp van het Hek kan gebruiken tijdens zijn conference.

Wel betaald en geen labels ontvangen?

Mogelijk heeft u recht op uw geld terug.

Is het het echt Post NL? Want het lijkt of mijn computer is overgenomen door Bananasplit?

Nee… het is allemaal echt, het formulier kun je downloaden mensen; Het bestaat!

Dus insturen…… en jawel we verkrijgen antwoord per email;

Er is helaas iets mis gegaan met uw online verzending waardoor u wellicht recht hebt op geld terug. Wij hebben uw aanvraag voor de restitutie van het bedrag ontvangen en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling.

En dan komt het;
Indien akkoord storten wij uw geld binnen twee weken vanaf het moment dat wij de aanvraag in behandeling hebben genomen, terug op het IBAN nummer dat u heeft opgegeven.

Dus doe maar geen grote bestellingen of ga naar een post NL punt. Want je kunt vervolgens wel 2 weken wachten op je geld, …..tenminste….als ze akkoord zijn…..

Heerlijk dat Post NL…
Een grap waar de vloerbedekking van krom trekt.

Misschien een mooie mogelijkheid voor Post NL om hun cashflow wat op te krikken, gewoon even geen labels versturen en mensen in een procedure zetten wat 2 weken kan gaan duren.

Vraag mij af welke grappenmaker dit heeft bedacht bij Post NL.

Zou het een echt ras zijn of toch een kruising tussen een cabaretier en een onderbetaalde manager?

Wat zal er gebeuren als NS zou gaan fuseren met Post NL?

Je moet er niet aan denken

Laat dit aan Post NL over.

Misschien komt er een tweede grap aan?

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 18 juli 2017 om 15:24 geantwoord

Geachte mevrouw Belt,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u geen label heeft ontvangen terwijl de betaling wel gelukt is en begrijp dat u de procedure voor restitutie erg omslachtig vindt. Graag wil ik hierop reageren.

Aan de hand van de door u meegestuurde gegevens heb ik gezien dat uw restitutieverzoek reeds is behandeld. Mijn collega heeft u hierover per e-mail geïnformeerd. Mijn excuses voor alle overlast die u heeft ondervonden.

Alle klachten die gemeld zijn door callingelvis