Klacht: geen krant ontvangen

op 17 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 13:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw van Eijk,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u de afgelopen maanden de krant met regelmaat te laat bezorgd krijgt. Dit is uiteraard niet de bedoelding.

Wij bieden u onze welgemeende excuses aan voor het ongemak.

Wij nemen hierover contact op met de bezorgdienst. Wij gaan ervan uit dat de beorging binnen de kortste keren weer naar wens zal gaan.

Mocht u onverhoopt weer problemen ondervinden met de bezorging dan verzoeken wij u vriendelijk om hier een melding van te blijven maken, want dan alleen weten wij hoe het gesteld is met de bezorging. U kunt uw bezorgklachten rechtstreeks aan ons doorgeven via 088-8248241 of via het contactformulier https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Heeft op 21 juni 2016 om 15:40 geantwoord

Er wordt al lange tijd over \"de\" oplossing beloofd, maar in meer dan 50% van de leveringen komt de krant niet op tijd. Het is jammer, maar de Telegraaf is helaas niet in staat om de bezorgproblemen op te lossen. Bij ziekte of wisseling van bezorgers heb ik alle begrip, maar dit is inmiddels structureel.

Alle klachten die gemeld zijn door h310