Klacht: Geen korting gekregen 10 procent

op 05 december 2017 over Big Bazar in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb in filiaal Tongeren geen korting gekregen van 10 procent bij actie big bazar 10 jaar.
De barcode was afgedrukt maar de cijfertjes onderaan niet.dit laatste is niet de schuld van mijn printer maar wel van jullie website.
Wat kan ik nog doen om toch te genieten van mijn korting?
Mvg Patrick

Gewenste Oplossing:

Niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Big Bazar over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Big Bazar in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Big Bazar een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Big Bazar

Heeft op 06 december 2017 om 10:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Patrick,

Hartelijk dank voor je bericht. Ik wil je graag verder helpen, echter is dat niet mogelijk via deze site. Ik wil je graag vragen ons te mailen op klantenservice@bigbazar.eu zodat wij jouw email kunnen doorsturen naar de juiste collega\'s.
Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Big Bazar.

Alle klachten die gemeld zijn door Janssens Patrick