Klacht: geen klantvriendelijkheid

op 24 juli 2017 over Decor wonen & slapen in de categorie Huishoudelijke winkels

ik kreeg een folder met leuke aanbiedingen van deze winkel en ik heb heel hard een nieuwe bank nodig, ik zoek oppas voor mijn kinderen en regel dat mijn opa en oma even mee kunnen om mij te helpen te besluiten welke bank. op internet staat dat het filiaal van 1200 tot 1800 geopend is op maandag. Om 11:58 kwamen wij daar aan, stond er een mevrouw voor de deur hij komt over 10 minuten de zaak openen ik sta ook te wachten. 10 minuten werden er 20 uiteindelijk om 12:25 komen er 2 mannen heel hard aan rijden, stoppen voor de deur praten in het turks tegen de vrouw stappen weer in en rijden weg, de vrouw meld ons dat de heren de verkeerde sleutels bij zich hadden???? Dat we 25 minuten staan te wachten is al niet netjes maar ons niet te woord staan vind ik nog wel het ergste dus wij zijn weg gegaan, en ik ga wel ergens anders heen voor een bank ik ga dat soort lui nog geen euro spekken!
dit was filiaal den haag

ik heb zelf in winkels gewerkt , als je 12 uur open moet dan ben je er minimaal 11:45 en niet om 12:25 kan gebeuren dat er wat gebeurd in het verkeer sleutels vergeten is not done dit zijn geen zaken mensen dit zijn mensen die blij zijn dat ze maandloon ontvangen en er niks voor hoeven te doen hele slechte service

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decor wonen & slapen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decor wonen & slapen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door freek257