Klacht: Geen klacht indienen met een email of whatsapp

op 13 mei 2020 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het melden van een klacht kan niet via een email of whatsapp??
Het indienen van een klacht wordt zo moeilijker gemaakt.
Als je geen facebook of twitter gebruikt kan je ook een brief sturen, maar geen email of whatsapp. Wat is dit? In welk tijdperk leven we?
Graag zou ik deze mogelijkheden ook zien bij het indienen van een klacht.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn klacht via een email of whatsapp kan indienen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

PostNL

Heeft op 13 mei 2020 om 20:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de contactmogelijkheden die PostNL aanbiedt voor het indienen van een klacht of het stellen van vragen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

PostNL heeft zorgvuldig een aanbod van diverse contactmogelijkheden samengesteld. Hiertoe behoren Facebook, Twitter, het schrijven van een brief, chatten via de website en telefonisch contact. In veel gevallen kunt u het antwoord op uw vraag al vinden via de 'Veelgestelde vragen' of de zoekbalk rechtsboven op de website.

Voorlopig zijn er geen plannen voor het oppakken van klachten via WhatsApp of e-mail. Mocht deze situatie veranderen dan zullen de contactmogelijkheden worden toegevoegd aan de contactpagina.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Met vriendelijke groet,

PostNL Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door BorisJ23