Klacht: Geen keuze als klant

op 11 oktober 2017 over ING in de categorie Banken

Beste Ing. Ik heb ruim een maand geleden schade gemeld bij jullie en tot de dag van vandaag geen fatsoenlijke oplossing. Ik heb al meerdere keren contact opgenomen en elke keer wordt mij wat anders verteld. Eerst belde mij het bedrijf die jullie ingeschakeld hadden voor de reparatie van onze bank. Ze kwamen met een onacceptabel aanbod om de bank op te halen helemaal naar andere kant van nederland brengen en wanneer bijpassend stof beschikbaar is bekleden. Bovendien garandeerd niet dat er geen kleurverschil zijn zijn. Wij hebben ook meeredere bedrijven gebeld om te vragen of na de reparatie geen kleurverschil zal onstaat. Geen enkel bedrijf geedt garantie. 21 september heb ik contact gehad met jullie medewerker en hij zou een rapport maken en prijsopgave aanvragen voor eventuele herstelkosten. Ik heb benadrukt dat hij erin moet zetten dat de klant geen kleurverschil wilt hebben. Hij heeft mij beloofd om dat erin te zetten en zei dat misschien wordt dan de nieuwwaarde van de bank uitgekeerd. Vandaag, 11 oktober weer contact opgenomen. Medewerker neemt contact op met degene die ik gesporken had en meneer vertelt dat hij dat niet gezegd heeft en heeft geen melding gemaakt over het feit van kleurverschil. Ze bieden mij herstelkosten aan waar ik nims aan heb. Dus de klant heeft geen keus!!!! Of laten repareren door de verzekering met kleurverschil wat wij absoluut niet willen of herstelkosten uitbetalen waat ik ook niks aan heb. Geen enkel bedrijf garandeerd dat er geen kleurverschil zal zijn dus om welke herstel hebben jullie jet over! Ik dacht dat ik voor de beste verzekering kies die netjes afspraken en voorwaarden nakomt met 10 jaar nieuwwaarde! Hrlaas ben ik mijn vertrouwen in kwijt en ga zeker overstappen naar andere verzekering. Geen enkel verzekering doet dit. Ik ben nu een maand bezig met jullie en als.ik niet bel hoor ik niks. Ik ga een klacht melden en wil graag dat mijn voorwaarden en mening telt. Ik wil geen kleurverschil hebben na de reparatie. En aangezien dat onmogelijk is is mijn conclusie dat de bank gewoon toteloos verklaard moet worden. Graag jullie aandacht hiervoor.

Wanneer ze de voorwaarden en afspraken nakomen en naar de klant luisteren.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 11 oktober 2017 om 21:18 geantwoord

Hoi Loes,

Dit klinkt als een vervelende situatie. Goed dat je het met ons deelt. Ik ga de jouw klacht doorsturen naar de afdeling Verzekeren met het verzoek contact met je op te nemen.

Ik hoop dat het dan zo spoedig mogelijk wordt opgelost. Mocht je graag meteen contact willen met de afdeling zelf, dan kun je ze morgen telefonisch bereiken tussen 8.00 en 21.00 uur op telefoonnummer 020 22 888 88.

Tjitske
ING Webcare

Bericht van ING

2 maanden geleden - Hallo Loes, Inmiddels hebben wij terugkoppeling. De klacht wordt opgepakt en er wordt zsm contact met je opgenomen. Ik hoop dat het voor jou allemaal gauw en naar wens wordt opgelost. Vriendelijke groet, Julita ING Webcare

Bericht van ING

1 maand geleden - Hallo Loes, Ik ontving zojuist een reactie van de afdeling Verzekeren. Het lukt ze niet om je Polis te vinden wanneer ze zoeken op je postcode + huisnummer. Zou je alsnog contact met de afdeling Verzekeren willen opnemen zodat ze je Polis er bij kunnen pakken om dit uit te zoeken? Met vriendelijke groet, Franck ING Webcare

Heeft op 13 oktober 2017 om 11:24 geantwoord

Beste Ing webcare. Ik heb persoonlijk contact gehad met de klantenservice en als het goed is wordt het opgelost.ik zou van hun nog een bevestiging krijgen maar is nog niet gebeurt. Ik wacht het eerst af voordat ik de klacht sluit

Alle klachten die gemeld zijn door Loes87