Klacht: Geen kennisgeving gehad,pakket kwijt,geld kwijt.

op 15 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik had in dec. een pakketje bij Aliexpress besteld. Dit is op 21 dec. in mijn woonplaats op het postagentschap geweest. Ik heb van PostNL geen kennisgeving gehad. Via Track en Trace kwam ik daar vorige week pas achter. Bij navraag bij het postagentschap bleek het pakje daar niet meer te zijn. Heb 4 maal met PostNL gechat. Zij zeggen het pakje is waarschijnlijk terug naar China gestuurd. Aliexpress zegt, je pakje is op het postoffice in T. (staat op de Track en Trace). Je krijgt je geld niet terug. Daar PostNl mij geen kennisgeving gegeven heeft acht ik hun verantwoordelijk.

Als ik of mijn pakketje krijg. Of PostNl de schade vergoedt.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 15 februari 2018 om 15:54 geantwoord

Geachte mevrouw Oppeneer,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me heel erg dat u geen kennisgeving van de bezorger heeft ontvangen. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb hiervan een klacht opgemaakt. U zal hier verder geen terugkoppeling over ontvangen, maar dit komt terecht op het depot en dit zal worden besproken met de betreffende medewerker.

Een pakket blijft 2 weken op de afhaallocatie en gaat daarna retour als het pakket niet is opgehaald. Het kan een aantal weken duren voordat het pakket terug is bij de afzender. Dit pakket is onverzekerd verzonden en het is niet mogelijk om hiervoor als geadresseerde een vergoeding te ontvangen. Ik hoop dat het pakket spoedig retour zal komen bij de afzender.

Heeft op 15 februari 2018 om 19:12 geantwoord

Het is geen oplossing. PostNL heeft mij geen kennisgeving gestuurd en nu ben ik mijn geld kwijt.Kan dat zomaar ?

Alle klachten die gemeld zijn door jaspertoppeneer