Klacht: Geen kans om code te vermelden

op 04 oktober 2011 over Groupon in de categorie Coupon Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via Groupon een voucher gekocht, waarmee je voor 20 Euro kon bestellen bij Vistaprint.De voucher was tot 3 oktober (gisteren) geldig. Ik was gisteren op de juiste pagina om te bestellen (vistaprint.nl/groupon) en krijg nog te zien”gefeleciteerd, uw code is activeert” maar heb nooit de kans gehad om mijn code te vermelden. Ik dacht het komt helemaal aan het einde, dus heb ik zeker 3 uur aan mijn nieuwe visitenkaartjes bestedt. Echter kwam geen optie om de code te vermelden, maar ik wilde ook niet mijn werk verliesen. Dus af naar de kassa en 25 euro in plaats van 5 euro betaalt.

Gewenste Oplossing:

Er voor te zorgen dat ik de 20 euro van de voucher terug ontvang op mijn rekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Groupon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Groupon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ChristianeB