Klacht: geen kaartjes gekregen

op 18 mei 2016 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Geachte heer/mevrouw,
Meer dan 3 weken geleden heb ik 3 kaarten gekocht via jullie website voor “kadim al saher concert” op 22 Mei aanstaande. Tot op heden heb ik mijn kaarten niet ontvangen. Ik heb alleen bevestiging mail gekregen waarin staat dat ik al betaald heb en 1 week van tevoren zal ik mijn kaarten later per mail of per post zou ontvangen.

Graag ontvang ik mijn kaarten zo snel mogelijk

Siham Lahdili

Als ik mijn kaarten krijg. Mijn tante komt speciaal uit Oostenrijk voor deze concert

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Ticket tribune in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ticket tribune een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ticket tribune

Heeft op 30 mei 2016 om 13:13 geantwoord

Beste heer Lahdidi,

Zoals u weet waren wij helaas niet in staat om uw kaarten tijdig te verzenden. Hiervoor nogmaals onze excuses, wij vinden het zeer vervelend dat dit is voorgevallen.

Het orderbedrag is inmiddels gerestitueerd.

We hopen u van harte in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn.

Het team van TicketTribune

Heeft op 30 mei 2016 om 18:23 geantwoord

Is helemaal niet opgelost. De zaak loopt nu via mn advocaat. Tot heden heb ik mijn geld nog niet binnen. Er zijn veel schade opgelopen. Aangefiten bij de politie is ook gedaan en n melding bij opgelicht en radar ook gedaan.. paypal is ook de hoogte dt ik mn kaartjes en mijn gelde niet heb ontvangen
Ik vindt ticket tribune oplichters.
nu afwachtend wat mijn advocaat gaat doen

Bericht van Ticket tribune

7 maanden geleden - Bewering van de klant is een volstrekte leugen. Wij kunnen alle gegevens voorleggen van paypal dat dit bedrag wel degelijk is teruggestort op uw paypal rekening. Als wij ons bezig hadden gehouden met oplichting, hadden wij op dit moment niet meer bestaan. Tevens is de bewering dat ''paypal dit weet'' ook een leugen, want wij hebben contact opgenomen met paypal en zij geven ook aan dat het op uw PAYPAL REKENING staat: Naam: Siham Lahdili (De afzender van deze betaling is Buiten de VS - Gecontroleerd). E-mail: sisi_13977@hotmail.com Betaling verzonden aan: info@tickettribune.nl Totaalbedrag: €462,00 EUR Kostenbedrag: -€6,82 EUR Nettobedrag: €455,18 EUR Bedrag object: €462,00 EUR BTW: €0,00 EUR Verzending: €0,00 EUR Verwerking: €0,00 EUR Hoeveelheid: 1 Objecttitel: Tickettribune order 103760 Aangepast: 918056. Datum: 28 apr 2016 Tijdstip: 13:36:34 CEST Status: Terugbetaald U heeft deze betaling volledig terugbetaald.

Alle klachten die gemeld zijn door Lahdili