Klacht: Geen kaartjes

op 10 oktober 2017 over Ticket tribune in de categorie Kaartenverkoop

Ik heb in mei twee kaartjes gekocht voor het concert van Adrea Bocelli in de Ziggodome op 14 oktober.
Hebben een mail gehad dat de kaartjes vertraging hebben en dat ze uiterlijk drie uur voor aanvang van het concert geleverd zullen worden zo niet dan word het geld teruggestort, maar dit willen wij niet, wij willen naar het concert alles is reeds betaald, zie hieronder de mail van tickettribune
—————————————————————————————————
U heeft bij ons een bestelling geplaatst voor Andrea Bocelli op 14-10-2017
Direct na de plaatsing van uw bestelling hebben we uw kaarten bij een van onze leveranciers besteld. Helaas hebben wij te horen gekregen dat er grote vertraging is opgetreden in de levering van de door u bestelde kaarten. Hiervoor onze welgemeende excuses, wij stellen uw geduld zeer op prijs.

Aangezien we al voorbij de termijn van een week voor aanvang zijn, willen wij u erop attenderen dat de mogelijkheid bestaat dat de kaarten niet meer op tijd geleverd zullen worden. Op dit moment doen wij ons uiterste best om via verschillende kanalen de juiste kaarten voor u te bemachtigen, om de levering van uw kaarten te versnellen.

Wij laten u middels dit bericht weten dat uw kaarten tot uiterlijk 3 uur voor aanvang van de voorstelling geleverd kunnen worden. Dit zal gebeuren via e-tickets. Dit is slechts in het uiterste geval. Wanneer uw kaarten eerder binnen komen, dan zullen wij deze uiteraard direct versturen!

Mocht uiteindelijk blijken dat de kaarten niet geleverd kunnen worden, zal het volledige aankoopbedrag incl. servicekosten binnen zeven werkdagen – nadat u van ons de annuleringsbevestiging heeft ontvangen – worden gerestitueerd naar de bankrekening waarmee u destijds de betaling heeft voldaan. Wij hopen u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Bij voorbaat dank voor uw begrip en nogmaals onze excuses voor de late levering.

—————————————————————————————-

Mvg, Richard en Annet

Als we de kaartjes maar krijgen

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ticket tribune

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ticket tribune nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rhert