Klacht: geen kaartje in de brievenbus gehad over pakket

op 13 december 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op 3 november is er een bezorger geweest die een pakketje moest gaan aanbieden bij ons, vanuit Ali express China, maar er is geen kaartje in de brievenbus gegooid bij ons, dat deze bezorgd is bij Bruna Zwanenveld te Nijmegen, via de track en trace code die wij hadden ontvangen van Ali express, bleef er steeds vermeldt staan dat ons pakket bij post nl lag om bij ons bezorgd te worden, na ongeveer 3 weken hebben wij contact opgenomen met post nl en er werd ons verteld dat ons pakketje 2 weken bij de Bruna Zwanenveld heeft gelegen, maar weer retour was gezonden, omdat wij dit pakketje niet hadden opgehaald, wij wisten dit helemaal niet, omdat wij dus geen kaartje in de brievenbus hadden gehad.

Wij weer met post nl gebeld en daar werd gezegd, dat ze niks konden doen voor ons.
De volgende dag gemaild met Ali express en die zegt ons, dat ze niks kunnen doen zolang bij post nl het pakket in Elst ligt.
Wij weer naar post nl gebld en gevraagd of dat ze contact kunnen opnemen met Elst, maar daar konden ze niet aan beginnen, waarop ik vroeg of dat ze het alsnog konden doen, waarop de medewerkster letterlijk zei: “ik wil niet weer in herhalingen vallen” en ze verbrak de verbinding.

Als post nl ons het bedrag terug geeft die wij dankzij hun kwijt zijn geraakt.

En zeer zeker een sorry voor het onbeschofte gedrag van de medewerkster van de klantenservice.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

4 weken geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

4 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat PostNL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 19 december 2017 om 15:21 geantwoord

Geachte heer Orth,

Bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer spijtig dat u geen kennisgeving heeft ontvangen waardoor uw pakket uiteindelijk retour is gegaan.

Een pakket met de 3SRETA code gaat direct naar de retailer welke gekoppeld is aan uw postcode. Hier krijgt u per post een kennisgeving van. Deze heeft u niet gekregen. In mijn gegevens zie ik dat u hier 27 november telefonisch contact over heeft opgenomen. Er is hierover een klacht ingediend onder het casenummer: 03826332.
Het pakket is, na twee weken, op 22 november retour gezonden. Het pakket heeft vervolgens op 5 december op transport gegaan naar de afzender.
Vanaf het eerste moment dat het pakket retour gaat is hier niets aan te veranderen en het pakket valt niet te onderscheppen en er is geen vergoeding van de gemaakte kosten mogelijk. Ik wil u adviseren om contact te onderhouden met de afzender. Zodra het pakket retour is ontvangen kan het opnieuw worden verzonden. Mijn excuses voor het ongemak.

Voor het onbeschofte gedrag van de medewerkster van de klantenservice biedt ik mijn oprechte excuses aan. Dit gedrag is niet wenselijk.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Alle klachten die gemeld zijn door tweeling 196156