Klacht: geen inzicht

op 28 september 2017 over Webcasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedemorgen

Helaas heb / had ik een schuld.
Ik had een betalingsregeling.
Na geruime tijd te hebben afgelost heb ik webcasso een mail gestuurd met de vraag of hun mij een overzicht wilde sturen wat er nog openstond en hoeveel er was afbetaald. Maar geen overzicht. Volgens webcasso was er 1 dossier afbetaald te zijn en er blijkt nog een dossier te zijn waar ik niet van op de hoogte te zijn. Weer gevraagt om een overzicht en uitleg.
Ik kreeg de reactie dat ze mijn mail door gestuurd naar bergh en partners deurwaarders kantoor.
Heel vreemd.
Schuld en betaling liep bij webcasso , waarom dan mail doorsturen naar bergh en partners en waarom geen overzicht willen geven.
Graag hoor ik of u mij kan helpen hiermee.

Met vriendelijke groet,

Rina van den Hatert

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik te vreden ben is dat ik inzicht krijg en waar de 2e dossier vandaan komt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Webcasso over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Webcasso in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Webcasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Webcasso

Heeft op 02 oktober 2017 om 10:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 02 oktober 2017 om 12:16 geantwoord

Goedemiddag

er word mij nog geen duidelijkheid gegeven waarvoor , welke instantie ik betalen moet.

met vriendelijke groet

rina van den hatert

Alle klachten die gemeld zijn door rina1980