Klacht: geen internet verbinding mogelijk/ te duur

op 16 oktober 2011 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

afgelopen dinsdag een usb modem gekocht ter waarde van 60 euro in een bel winkel in Maassluis, werkte wel maar ontvangst was slecht 2 streepjes. woensdagochtend probeer ik op te starten, geen verbinding, paar maal geprobeerd, toen jullie klantenservice gebeld, bijna 9 min aan de lijn gehad, de jongeman heeft zonder mij advies te geven de verbinding verbroken !!!!
Ik ben hier erg boos over , uw product voldoet niet (voldoende) aan mijn wensen ik wordt niet netjes geholpen met mijn probleem en bovendien ben ik binnen een uurtje een fortuin kwijt aan internet.
T-mobile is onbeperkt internet 4,50 per dag en geen 20 euro per uur!!!!!

Ik zou graag mijn usb terug willen sturen met aankoopbon en op waardeer kaarten en het geld terug gestort zien op mijn rekening.
Er staat nu nog een bedrag van 21,53 op de usb stick met nummer 0621384584

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van Vodafone

6 jaren geleden - Beste ymuller, Ik heb je een e-mail gestuurd waarin ik je een antwoord geef op je klacht. Mochten er nog vragen zijn dan beantwoord ik deze graag. Met vriendelijke groet, Maartje Vodafone Webcare Nederland

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 02 november 2011 om 10:04 geantwoord

De klant heeft een e-mail ontvangen met een antwoord op de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door ymuller