Klacht: Geen internet

op 20 juli 2021 over Caiway in de categorie Alles-in-1

Geen internet, Gemeld op 14-7 bij Caiway. Monteur kon niet eerder komen dan 16-7 tussen 13.00 en 17.00 uur. Monteur is niet op komen dagen.

Allerlei verhalen van medewerkers over vervelend het is en dat dit niet kan en dat ze het meteen gaan oplossen. 20-7 nog steeds geen enkele reactie ontvangen van caiway of monteur.

Ben zelfstandige en afhankelijk van internetaansluiting, je wordt echter van kastje naar de muur gestuurd.

Bij een snelle oplossing

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Caiway over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Caiway in behandeling genomen

Bericht van Caiway

3 dagen geleden - Geachte heer, mevrouw, Ik zie dat het ticket momenteel nog in behandeling is en op 20-07 een reminder is verstuurd naar de aannemers om zo spoedig mogelijk contact met u op te nemen. We zullen het ticket in de gaten houden en de klacht open laten staan voor verdere terugkoppeling en het bespreken van een compensatie zodra het probleem is opgelost. Ik hoop dat u zo spoedig mogelijk bericht zult ontvangen van de aannemers om een afspraak in te plannen, dit duurt namelijk te lang. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Sinem Caiway Webcare Team

Reactie van de melder van de klacht martinsekie

2 dagen geleden - Dit wordt vanaf 16-7 , het moment dat de monteur had moeten komen en niet op is komen dagen, al gezegd. Ik bel dagelijks met Caiway en ze beloven alles maar doen niets. Ik zit nu al meer dan 1 week zonder internet, tv etc. Ben zakelijk afhankelijk van internet, dit is voor mij financieel gezien een forse schadepost. Gewoon asociaal hoe je behandeld wordt. Ik word totaal niet geïnformeerd en vind ook dat Caiway aansprakelijk is en dit niet elke keer op een onderaannemer kan afschuiven. Ik heb een contract met Caiway zij moeten actie ondernemen, schandalig voor woorden en hoe zij met klanten omgaan.

Alle klachten die gemeld zijn door martinsekie