Klacht: Geen inhoudelijke reactie nadat alle schulden aan DUO betaald zijn

op 25 augustus 2016 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Vorig jaar heeft mijn zoon blijkbaar niet op de juiste wijze zijn Reisproduct van DUO afgemeld. Dat heeft geleid tot een hoge financiële claim, die ik uiteindelijk in december van 2015 betaald heb. Vervolgens kwam er in januari een bericht van GGN dat er nog een bedrag zou open staan. Hierop heb ik een bericht gestuurd met het verzoek om een toelichting / onderbouwing van dit bericht. Hierop kreeg ik een (blijkbaar) standaard reactie. ‘Wij hebben uw bezwaar ontvangen en verwijzen u naar de bijlage.’ En in die bijlage staat geen inhoudelijke maar een procedurele informatie. Daarop heb ik gereageerd met als nog het verzoek om een inhoudelijke reactie. Heb sindsdien niets meer van hen vernomen tot begin augustus (dus meer dan een halfjaar later) dat er beslag wordt gelegd.

Ik ben tevreden als ik een inhoudelijk reactie krijg naar aanleiding van de berichtenwisseling van januari van dit jaar. Als daaruit blijkt dat we daadwerkelijk nog een bedrag hebben open staan dan zullen we die ook betalen. Maar de wijze waarop het nu gaat vinden we ronduit belachelijk.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 06 september 2016 om 16:56 geantwoord

Vandaag hebben wij de klacht beoordeeld. Wij hebben getracht telefonisch contact op te nemen met de klager. Dit is helaas niet gelukt. In verband met een miscommunicatie is niet alles inzake dit dossier juist verlopen. Wij hebben de klager een excuusbrief toegezonden per email en zullen daarnaast zorgen dat een en ander waar nodig met terugwerkende kracht zal worden hersteld.

GGN Mastering Credit.

Alle klachten die gemeld zijn door martinspitholt