Klacht: Geen info verstrekken aan bewindvoerde

op 27 juni 2017 over VGZ-Trias in de categorie Zorgverzekering

Ik ben bewindvoerder van mijn gehandicapte pleegbroertje. Hij kreeg een factuur van VGZ van 385€. Ik belde om te vragen waar deze voor zou moeten zijn daar een omschrijving ontbrak.
Ik heb reeds 3 jaar bewindvoerder, krijg post voor mijn broertje bij mij thuis, maar ik sta niet geregistreerd als bewindvoerder en moet dus mijn gehandicapte pleegbroertje laten bellen of een formulier laten invullen om dit te regelen. Ik sta 2x per jaar voor de rechtbank ter verantwoording, mijn broertje kan geen woord schrijven, laat staan een brief met toestemming voor verantwoording.
Zo kort door de bocht allemaal dit

Als ik gewoon de info krijg waar ik als bewindvoerder recht op heb

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar VGZ-Trias over deze klacht.

Bericht van VGZ-Trias

4 maanden geleden - Beste mevrouw Heijboer, hartelijk bedankt voor het vermelden van uw klacht. Door uw input kunnen wij onze service verbeteren. Uw klacht kunnen we helaas niet hier op klacht.nl voor u oplossen. Ik leg u graag uit waarom niet. Persoonsgegevens (medische en financiële gegevens) zijn wettelijk beschermde gegevens. Op klacht.nl zijn deze gegevens niet afgeschermd. Zo lezen niet alleen wij van VGZ uw klacht, maar ook medewerkers van klacht.nl die niets met uw medische of financiële situatie te maken hebben. Wij willen niet dat uw persoonsgegevens zomaar online staan, dus vragen wij u vriendelijk uw klacht hier te verwijden. Wij hebben uw klacht doorgestuurd naar onze afdeling Klachtenmanagement. U krijgt binnen tien werkdagen een inhoudelijke reactie. Hebben wij een aanvraag voor zorg afgewezen en bent u het hier niet mee eens? Dan beoordelen wij de aanvraag opnieuw. Het kan dan iets langer duren voor u een reactie krijgt, maar niet meer dan twintig werkdagen. Hartelijk dank voor uw geduld. Het Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Angel010