Klacht: Geen info pakket

op 09 februari 2018 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Na een pakket uit China bestelt te hebben weet je dat je even moet wachten. Dus tracé code in de gaten gehouden en 21 jan 2017 krijg ik een melding van postnl dat mijn pakket geleverd gaat worden de volgende dag11en 15uur . Dus ik keurig op de aangegeven tijd vrij geregeld zodat ik het dure pakket zelf kan ontvangen ipv de buren . Maar tot mijn verbazing krijg ik de volgende dag om 11uur een melding dat mijn pakket een dag later komt ….. balen maar kan gebeuren dacht ik nog . Volgende dag zou hij avonds geleverd worden en ik was dan al vrij dus kwam mooi uit . Maar wederom de volgende dag weer een melding dat het een dag later zou worden en einde van de middag . (Irritatie begint te komen) . En tot mijn niet meer verbazing kreeg ik de volgende dag een melding dat mijn bezorgtijd niet bepaalt kan worden (ik had weer afspraken verzet zodat ik rond de bezorgtijd thuis zou zijn grrrrr) Dus ik dacht vandaag na een paar dagen wachten ik ga even bellen met postnl. Krijg ik een dame aan de telefoon dat ik dus allang een inklaringsformulier had moeten invullen wat mij toegestuurd zou zijn. Nou heb ik geen post van hun ontvangen dus vroeg de dame of zou er 1 zou kunnen toesturen of e-mailen. Krijg ik van de dame te horen dat dat dus niet mogelijk is ????????hoe ga ik dat dan invullen als ik hem niet heb??????. Dus even navragen hoe ik dit kan oplossen . Krijg van de dame een email adres waar ik de waarde en mijn adres en omschrijving van product in moet uitleggen en een binnenlandse tracé code . Dus nu maar afwachten denk ik en anders gaan we WEER bellen met postnl. Want die voorspelling van postnl ga ik niet meer vertrouwen en dan me afspraken verzetten . …. Ik vind dit heel jammer van postnl..maar het lijkt wel of ze de pakket drukte niet meer aankunnen want het gebeurt steeds vaker en asocialer (laatst een brief in de brievenbus dat mijn pakket in me auto lag die toevallig niet op slot stond . Dit is dus eigenlijk inbraak in mijn auto . Omdat ik niet thuis was (wat ik wel was maar dat was pas 4uur later zoals aangegeven op postnl

Duidelijkheid

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Conijn, Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat u nog niet meer duidelijkheid over uw pakket heeft. Graag reageer ik op uw bericht. Zou u als reactie op dit bericht de tracking code van het betreffende pakket mee willen sturen? Die zou met 3S moeten beginnen of er als 'AB1234567CD' uit moeten zien. Aan de hand van deze code kijk ik graag of ik meer actuele informatie over uw zending kan vinden. Ik zie uw reactie graag tegemoet. Met vriendelijke groet, PostNL

Bericht van PostNL

8 maanden geleden - Geachte heer Conijn, Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst. Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij aanvullende informatie van u nodig. Wij hebben u daarom een bericht gestuurd met het verzoek om aanvullende informatie. Wij hebben tot nu toe geen antwoord van u ontvangen. Met vriendelijke groet, PostNL

Heeft op 09 februari 2018 om 13:09 geantwoord

Geachte heer Conijn,

Onlangs heeft u op deze site een klacht geplaatst.
Om uw klacht goed in behandeling te kunnen nemen, hebben wij meer gegevens en/of aanvullende informatie van u nodig.

Alle klachten die gemeld zijn door Sluisstraat4