Klacht: Geen info ivm acties

op 09 augustus 2018 over New York Pizza in de categorie Horeca

Gisteren 2 pizza’s gekocht en nog nadrukkelijk gevraagd of er acties zijn mij werd verteld van niet.
Nadat ik de 2 pizza’s hebben afgehaald en thuis aankwam zag ik op de bon staan acties 3 halen 2 betalen acties 2 pizza’s bestellen dan krijg je 2 ben jerrys gratis bij. Heel jammer. Ik nog proberen te bellen maar werd niet opgenomen. De bon is helaas met de ochtend vuil meegegaan. Maar heb nog wel me transcatieafschrift omdat ik met me pinpas hebt betaald.

Dat is aan hun om met een passelijke oplossing te komen.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over New York Pizza

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over New York Pizza nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van New York Pizza

4 maanden geleden - Hi! Wat vervelend om te horen. Wij zouden dit graag voor je willen doorgeven. Hiervoor hebben we de volgende dingen nodig: je ordernummer begginend met 2018,-, en locatie van de franchise.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door New York Pizza in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht SamiB

4 maanden geleden - Heb helaas de bon niet meer maar kan wel een printscreen van me rekening maken omdat ik het met me pinpas hebt betaald.

Reactie van de melder van de klacht SamiB

4 maanden geleden - Filiaal.is in uithoorn 8 augustus 2018 om 19:10 heb ik de pizzas afgerekend met me pinpas

Reactie van de melder van de klacht SamiB

3 maanden geleden - Nogmaals Filiaal.is in uithoorn 8 augustus 2018 om 19:10 heb ik de pizzas afgerekend met me pinpas

Reactie van de melder van de klacht SamiB

3 maanden geleden - Word me klacht nog afgehandeld ?

Alle klachten die gemeld zijn door SamiB