Klacht: Geen hypotheek, wel rekening van 3090,-

op 11 september 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Een verhaal wat onmogelijk is om kort uit te leggen is mij overkomen bij de hypotheker in
Hardenberg.

Momenteel zit ik in een rechtzaak terwijl ik 2 goeie oplossingen geboden heb, meneer de adviseur heeft informatie niet meegenomen naar de bank en hierdoor is in het eindstadion de hypotheek niet verstrekt.
Fouten maakt iedereen ma dat geeft niet als het maar opgelost word en dat mensen leren van hun fouten.

Na dat hun besloten hebben niks meer voor mij te kunnen doen kreeg ik de rekening van 3090,- euro.

Ik ben bij een andere geldverstrekker binnengelopen en deze had de hypotheek zo rond op vele betere voorwaarden wat volgens de hypotheker hardenberg onmogelijk was.

Nou hebben wij contact gehad onderling om tot een oplossing te komen en ik heb een voorstel gedaan van 500 euro en nadat ik de 1e brief van een deurwaarder kreeg heb ik nog een voorstel gedaan van 1250 euro, dit werd niet geaccepteerd. Het vervolg is een rechtzaak waar ik nu midden in zit.

Ik sta in mijn recht en word behandeld als een stuk stront.

Mijn verhaal is te volgen op #dehypotheker op twitter.

Mijn volledige verhaal komt online na uitspraak van de rechter, de hypotheker mag best duidelijk zijn in de kosten wat de klant krijgt op wat voor manier dan ook.

Ik ben tevreden als ik de rekening niet hoef te betalen en dat ik betaald word door hun voor gemaakte kosten voor dit verweer en emotionele schade.

Een excuus van de Hypotheker en van de \'adviseur\' die mij \'geholpen\' heeft.

Ook zou ik willen dat ik de laatste gedupeerde ben van dit soort zaken van de hypotheker, dit is makkelijk op te lossen met duidelijke reclame spotjes met daarin de kosten te benoemen

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Alan Zweers