Klacht: Geen herinneringen ontvangen

op 16 december 2017 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Vandaag een laatste herinnering ontvangen van een nog niet betaalde factuur. Mijn man had deze factuur idd abusievelijk nog niet betaald, hij dacht van wel. Herinneringen hebben wij nooit ontvangen. Nu opeens een definitieve herinnering met ā‚¬ 23 aan administratiekosten.

Als de administratiekosten vervallen

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Afterpay over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Afterpay in behandeling genomen

Bericht van Afterpay

4 maanden geleden - Beste Peter van As, Bedankt voor je bericht. In je bericht geef je aan dat je geen betaaloverzicht en herinneringen hebt ontvangen. Vervelend om te horen dat je geen betaaloverzicht hebt ontvangen. Wij hebben alle digitale betaaloverzichten per e-mail verstuurd. Overzicht: 27-10-2017 oorspronkelijk betaaloverzicht 12-11-2017 Kosteloze herinnering 29-11-2017 herinnering met ophoging 06-12-2017 herinnering 13-12-2017 herinnering met ophoging Aanvullend hebben wij op 12-12-2017 een herinnering per post naar je toegestuurd. Mocht je nog vragen hebben, dan willen wij je adviseren om contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zijn op klantenservice@afterpay.nl te bereiken of op het telefoonnummer 020- 7230 270. Met vriendelijke groet, Marcella

Reactie van de melder van de klacht PieterVanAs

4 maanden geleden - Hoi Marcella, Ik heb het net nagekeken op het account van mijn man. Deze mailtjes zijn idd door jullie verstuurd, maar zaten in zijn spambox. Blijkbaar kijkt hij hier nooit in šŸ™ˆ Excuses van ons!

Alle klachten die gemeld zijn door PieterVanAs