Klacht: geen handleiding Vidaxl Design Radiator/handdoekenrek Recht Model 500×1800 Mm

op 08 oktober 2017 over vidaXL in de categorie Internetshops - Algemeen

Geen handleiding bijgeleverd. Onduidelijk is of alle onderdelen meegeleverd zijn of wat je nog zelf moet bijkopen. Moet er bijvoorbeeld eerst een buis in de radiator gestopt worden om het water omhoog te krijgen? Of wat voor aansluitmateriaal moet aan de onderkant (maat schroefdraad etc).

Een Engelse of Nederlandse handleiding zou handig zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over vidaXL

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door vidaXL in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat vidaXL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

vidaXL

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:46 geantwoord

Beste heer Van Riet,

Wij vinden het erg jammer om te vernemen dat u geen handleiding heeft mogen ontvangen bij de levering van uw radiator. Dit mag u niet van ons verwachten en bieden u hiervoor onze welgemeende excuses aan.

Zojuist hebben wij de handleiding per mail naar u toegestuurd aan de hand van een link. Wanneer u op de link klikt opent zich een document. U kunt deze opslaan op uw computer of eventueel uitprinten.

Mocht u naar aanleiding van onze e-mail nog vragen hebben, stel ze gerust.

Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Team vidaXL

Heeft op 09 oktober 2017 om 13:51 geantwoord

De handleiding is helaas niet ontvangen in de mail (ook niet in de spam box)

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste Sander, Wij betreuren het zeer dat u geen e-mail heeft ontvangen met de bijbehorende link om de handleiding te openen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben zojuist een nieuwe e-mail gestuurd met daarin de handleiding als bijlage. Mocht u deze alsnog niet hebben ontvangen dan vernemen wij dit graag van u! Bedankt voor uw geduld en onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Reactie van de melder van de klacht S. van Riet

1 maand geleden - De handleiding helaas weer niet ontvangen. Kan ik jullie bellen om mijn mailadres door te geven?

Bericht van vidaXL

1 maand geleden - Beste Sander, Zojuist hebben wij geprobeerd om telefonisch contact met u op te nemen maar kregen helaas geen gehoor. Het e-mailadres wat wij van u hebben is ook het e-mailadres waarmee u de bestelling heeft geplaatst en tevens uw reactie hier heeft achtergelaten. Wij hebben de handleiding voor u uitgeprint en zullen deze vandaag met de post meesturen. Bedankt voor uw geduld en nogmaals onze excuses voor het ongemak meneer Van Riet. Met vriendelijke groet, Team vidaXL

Reactie van de melder van de klacht S. van Riet

1 maand geleden - Vandaag de handleiding per post ontvangen! Bedankt!

Alle klachten die gemeld zijn door S. van Riet