Klacht: Geen grote bus beschikbaar Bevrijdingsdag Roermond

op 08 mei 2016 over Veolia in de categorie Openbaar Vervoer

Op donderdag 5 mei wilden wij met de laatste bus van Roermond naar Maasbracht.
Er was een klein busje voor 8 personen welke al vol was . De inzittenden hadden al 1 uur gewacht.
Er stonden nog zeker 15 personen te wachten op vervoer, waaronder veel jonge meiden.
Als volwassenen hebben wij veel gebeld , klachten overgebracht op dat moment. Slechte reacties uwerzijds.
Mede door de inzet van uw buschauffeur Lei Deriks, chauf.nr. 190253
en zijn oplossingsgerichtheid zijn alle mensen toch naar Linne, Maasbracht Ohé en Laak, Echt gekomen.
Zijn vaste route heeft hij in verleg geschrapt en deze reizigers toch naar genoemde dorpen vervoerd.
Ik had er niet aan moeten denken wat mogelijkerwijs had kunnen gebeuren met 10 jonge meiden !!!!!

Complimenten aan Lei Deriks.

Gilbert Brassé

Ik ben tevreden als u als organisatie uw tekortkomingen accepteerd, verbetering laat zien .
Dat uw zich gelukkig kunt prijzen met een pragmatisch ingestelde buschauffeur zoals Lei Deriks, nr 190253.
Wij zien dan ook graag dat u deze chauffeur hiervoor bedankt en dit ook kenbaar maakt aan ons.
gilbert.brasse@live.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veolia

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veolia nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gilbert Brasse