Klacht: Geen gratis boodschappen 4 e in de rij

op 21 september 2017 over Overige zorginstellingen in de categorie Zorginstellingen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 21 september 2017 kwam ik in aanmerking voor gratis boodschappen
Ik riep de cassier maar hij deed net of hij mij niet hoorde. Hij raakte in paniek en zocht iemand die de andere kassa kon bedienen dit duurde een paar minuten. Eindelijk kwam er iemande die zei heel vriendelijk komt u maar. Haalt u aub de borden boven de kassa weg want het is een grote aanfluiting. Normaal zeggen ze gelijk als ze zien dat het fout gaat de andere kassa gaat ook open hoor. Je krijgt dus NOOIT gratis boodschappen. Weghalen die borden.

Gewenste Oplossing:

Dat ze inderdaad gratis boodschappen geven als je er recht op hebt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overige zorginstellingen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overige zorginstellingen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 3456