Klacht: Geen goede service

A.hovestad op 22 oktober 2017 over Coolcat in de categorie Kledingwinkels

Goedenmiddag,

Graag wil ik u hierbij informeren over een van uw medewerkers in het filiaal te Gorinchem.
Als ik binnen kom wordt ik altijd heel vriendelijk begroet. Vaak wordt ik ook ook vrij goed geholpen. Op 1 betreffende medewerker na. Een klein buitenlands vrouwtje (die er uit ziet alsof zij een leidinggevende funcite heeft) stond erg veel op haar telefoon terwijl zij bij de paskamers klanten stond te helpen. Stond vervolgens gezellig te kletsen. En toen de DHL bezorgers binnen kwamen werd er geen enkele klant meer door mevrouw geholpen en ging het volume erg omhoog.
Vervolgens kwam een blonde medewerkster met tatoeages mij verder helpen. Maar deze werd door haar (ik denk) leidinggevende gelijk op andere taken gezet terwijl zij vrolijk herrie bleef maken met de DHL bezorgers.
Ik vind dit heel onprofessioneel. Het kan gewoon niet dat iemand met een hogere functie al haar taken en klanten laat vallen op het moment dat haar telefoon of bezorgers belangrijker schijnen te zijn. De klant is koning. Maar blijkbaar niet bij deze mevrouw.

Ik zou tevreden zijn wanneer de des betreffende vrouw haar werk fatsoenlijk doet. Zo niet ga ik voortaan wel naar een ander filiaal.

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolcat over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Coolcat in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door