Klacht: geen goede service.

op 08 oktober 2016 over LOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Goedendag!

Ik heb meerdere keren een mail gestuurd over rekening en vragen of de inhoud van de opleiding. Naar mijn weten heb ik nog niet eens officieel akkoord gezegd voor de opleiding om ermee te starten, maar ik krijg wel rekeningen. Echter heb ik meerdere keren een mail gestuurd + via het formulier op de site. Graag wil ik een reactie. Want nu al deze rekeningen krijgen en geen contact met iemand krijgen vind ik erg onprettig. het vertrouwen word hierdoor minder.

Wanneer ik zeg dat ik officieel begin met de opleiding en antwoord heb op mijn vragen en vanaf dan rekeningen ga betalen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar LOI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door LOI in behandeling genomen

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Bianca, Op 21 juli heb je jezelf telefonisch ingeschreven voor de opleiding HBO-bachelor Sociaal Pedagogische Hulpverlening. Deze zelfde dag heb je per e-mail een bevestiging ontvangen van de inschrijving. Op 27 juli heb je per e-mail aangevraagd of de startdatum opgeschoven kon worden naar 1 september 2016. Ook gaf je in deze e-mail aan te willen starten. Je schreef letterlijk: "Ik wil graag starten, maar pas per 1 september". Dit is voor ons dus een officieel akkoord. Op 29 juli hebben wij je de bevestiging per e-mail gestuurd dat wij de startdatum voor je hebben aangepast naar 1 september 2016. Dit houdt in dat je dus wel degelijk staat ingeschreven voor de opleiding. Ik zie echter geen e-mail met vragen over de rekening. Heb je deze wellicht vanuit een ander e-mailadres gestuurd? Het e-mailadres dat je op deze pagina aangeeft hebben wij ook in ons systeem staan, echter vanaf dit e-mailadres hebben wij geen vragen ontvangen over de rekening. Graag ontvang ik van jou het contactnummer dat je in de ontvangstbevestiging hebt gekregen, zodat ik de betreffende e-mail terug kan vinden en voor je kan beantwoorden. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Bericht van LOI

1 maand geleden - Beste Bianca, Helaas hebben wij nog geen reactie van je mogen ontvangen. Graag ontvang ik van jou het contactnummer dat je in de ontvangstbevestiging hebt gekregen, zodat ik de betreffende e-mail terug kan vinden en voor je kan beantwoorden. Ook als het reeds is opgelost vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Patricia Namens LOI Webcare

Reactie van de melder van de klacht BiancaLooijenga

1 maand geleden - Goedendag! maandag 26 augustus heb ik deze mail gestuurd. Goedendag! inmiddels kan ik in het leerpad komen, echter kan ik nog niet bij de opdrachten, kan dit kloppen? is dit omdat ik nog niet 'officieel' ben begonnen? Ik heb gelezen over een opdracht maken en dan neemt een coach contact met je op, heb ik dit goed begrepen? Ik heb een brief gekregen waarin staat dat ik een bedrag moet betalen.. Echter ben ik nog niet officieeel begonnen met deze opleiding... Stel je haalt je propedeuse niet.. moet je dan de hele opleiding blijven betalen? of stopt je opleiding dan en je betalingen ook? Cursistennummer: 118719840 Vriendelijke groet, Bianca Looijenga. Echter heb ik hier ook geen reactie op gekregen.

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat LOI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

LOI

Heeft op 20 oktober 2016 om 10:03 geantwoord

Beste Bianca,

Wij hebben jou mail van 26 augustus zoals hierboven aangegeven nooit ontvangen. Als je geen ontvangstbevestiging hebt gekregen na het versturen van de mail dan kun je er vanuit gaan dat de mail niet bij ons is aangekomen.

Ik heb voor je op de Campus gekeken en ik zie dat alle modules en opdrachten beschikbaar zijn. Zodra je aan de eerste module begint en het leerpad volgt wijst het zich vanzelf. In het leerpad wordt per hoofdstuk aangegeven wat je dient te leren en welk lesmateriaal hierbij hoort. Vervolgens wordt je na ieder hoofdstuk naar de desbetreffende inzendopgave geleid. Iedere inzendopgave wordt naar een docent gestuurd die je werk nakijkt en beoordeeld.

Zoals eerder aangegeven ben je telefonisch ingeschreven op 21-07-2016. Vervolgens heb je per mail aangegeven op 01-09-2016 te willen starten met de opleiding. Daar dit de officiële startdatum is, staat ook de eerste betaling op 01-09-2016.

Als het niet lukt om de propedeuse te halen dan kun je vroegtijdig stoppen met de opleiding. Een vroegtijdige stopzetting dien je uiterlijk twee maanden voor het einde van het lopende studiejaar (gerekend vanaf de startdatum van de studie) per post of per e-mail aan de afdeling Klantenservice door te geven.
Je ontvangt dan een schriftelijke bevestiging van stopzetting. Bij voortijdige beëindiging dient het resterend lesgeld van dat studiejaar in één keer te worden voldaan.

Hopend je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Namens LOI Webcare
Angélique

Alle klachten die gemeld zijn door BiancaLooijenga