Klacht: Geen goede lediging brievenbus

op 28 februari 2017 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik wou gister na 17.00 uur na de lediging post op de bus doen en dan aan de kant van overige bestemming, zit de kant van overige bestemming nog tjok vol terwijl de lediging net was geweest. Volgens mij zit de kant van overige bestemming verstopt. Heb gisteravond ook al naar post NL gebeld. Gaat om de bus aan de bosmaplein te Nieuwolda.

Als de bus nog wordt geleegd. Wie weet van hoelang er al post inzit. Mensen kunnen hierdoor ook in de problemen komen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 28 februari 2017 om 10:18 geantwoord

Geachte heer van Dijk,

Hartelijk bedankt dat u de moeite neemt om dit te melden via deze site en dat u tevens ook al contact heeft opgenomen met onze klantenservice.

Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier een melding van is gemaakt. De brievenbus is vervolgens nogmaals extra geleegd en men zal dit extra in de gaten houden de komende tijd.

Alle klachten die gemeld zijn door Martin Van dijk