Klacht: Geen geld teruggave

op 20 september 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Hallo, ik heb eind juni een jurkje besteld bij mode musthaves. Ik heb daar intotaal inclusief verzendkosten €35,- voor betaald. Ik kreeg geen track&trace code toegestuurd, dus heb daar na een aantal dagen een berichtje over gestuurd. Ik kreeg heel laat een berichtje terug met dat ze het doorgaven en ik er een mailtje over zou krijgen. Heb ik uiteindelijk niet gekregen. Vervolgens nog weer een bericht gestuurd en ik kreeg als antwoord dat de levering tot eind juli kon duren, dus heb ik aangegeven dat ik de bestelling wil annuleren en mijn geld terug wil, omdat ik het jurkje (voor mijn diploma-uitreiking) niet meer nodig heb. Vervolgens heb ik dus mijn geld niet terug gekregen. Ik heb al 18 berichtjes gestuurd en de laatste 4 hebben ze staalhard genegeerd.
Kortom: ik heb na het annuleren van mijn bestellinf mijn geld niet terug gekregen. (inmiddels zijn we ruim 2 maand later.)

Wanneer ik mijn geld terug heb gekregen ben ik tevreden.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mode-Statements over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mode-Statements een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mode-Statements

Heeft op 27 september 2017 om 22:23 geantwoord

Heeft op 27 september 2017 om 22:24 geantwoord

Ze praten zo mooi, maar er komt niks van terrecht. Heb dit mailtje al zo'n 3x ontvangen

Bericht van Mode-Statements

1 maand geleden - Hi Julia, Bedankt voor je berichtje. Zoals aangegeven sluiten wij de klacht omdat wij anders nog steeds zien dat deze niet is opgelost. Uiteraard hoef je pas een feedback of beoordeling te geven op het moment dat wij de afspraak zijn nagekomen, dit geven we ook aan via vorig bericht. Wij hebben een flinke achterstand gehad waardoor niet alles goed is verlopen. We begrijpen dat het uiterst vervelend is als er oplossingen worden geboden maar deze niet na worden gekomen. We begrijpen jouw feedback dan ook volledig. Onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groeten, Mode-Statements

Alle klachten die gemeld zijn door JuliaLemke