Klacht: geen geld terug gehad

op 13 mei 2017 over Multimediaexpert.nl in de categorie Internetshops - Elektronica

heb een kastje besteld en BETAALD.
kreeg gelijk een bericht dat ze niet konden leveren.
ik moest tot 4 april wachten.
10 april nog steeds niets.
hieronder de mail
——————————————————————-
Beste a.c. van pelt,

Nogmaals hartelijk dank voor uw bestelling die u bij ons heeft geplaatst.

Wij zijn enorm blij dat u bij ons een bestelling heeft gedaan.

Met trots kunnen wij zeggen dat ons product zeer gewild is.

Door het enorme succes zijn wij helaas volledig door onze voorraad heen.

Wij hebben direct een nieuwe order geplaatst bij onze leverancier om zo spoedig mogelijk bij u te leveren.

De verwachte levertijd is momenteel 4 april 2017.

Uw geduld wordt beloond d.m.v. een compensatie van 10% daar wij u graag als klant willen en tevens ook begrijpen dat dit vervelend is.

Dit bedrag wordt op uw rekening teruggestort na verzending van uw bestelling.

Hiervoor hoeft u niets te doen.

Uw bestelling wordt automatisch naar u verstuurd zodra wij onze bestelling hebben ontvangen van onze leverancier.

Via een track & trace code, welke u van ons per mail ontvangt, kunt u dan uw product van verzending tot aflevering volgen.

Uiteraard bent u vrij om uw order te annuleren. Iets dat wij natuurlijk erg jammer zouden vinden.

Stuur dan hiervoor een mail naar:

multimediaexpertnl@gmail.com met als onderwerp:

Order annulering en vermeld in uw bericht uw postcode en huisnummer.

Restituties worden binnen 14 dagen na ontvangst van uw annulering verwerkt en op uw rekening bijgeschreven.

Indien u de mediaspeler dan toch nog aangeboden krijgt, verzoeken wij u deze te weigeren aan de deur.

MultiMediaExpert

als mijn geld op zeer korte termijn weer op mijn rekening staat

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Multimediaexpert.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Multimediaexpert.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zundapp517