Klacht: Geen geld terug bij de zoveelste vertraging van de intercity direct

op 30 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Op 15 september had ik voor de zoveelste keer vertraging bij de intercity direct. Ik ben dit zo Beu dat ik besloot om geld terug te vragen. Vandaag kreeg ik een bericht dat de aanvraag is afgewezen. Onbegrijpelijk omdst je uit de in en uitcheck duidelijk kunt zien dst ik half uur langer over de reis heb gedaan dan nodig. Doordat de ic een kwartier stilstond voor station breda heb ik de trein naar Etten-Leur gemist en moest ik die van een half uur later nemen. Een half uur vertraging dus. Dit moet zelfs voor een ns medewerker te begrijpen zijn. Nb de Twitter medewerker waar ik aan het klagen was kwam zelf met deze oplossing

Als ik het geld terug krijg zoals in de voorwaarden staat. En de intercity direct een normale betrouwbaarheid krijgt. Wellicht laten exploreren door een deskundig bedrijf.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:16 geantwoord

Beste lezer,

NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rene zoetekouw