Klacht: Geen geld terug bij de zoveelste vertraging van de intercity direct

op 30 september 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 september had ik voor de zoveelste keer vertraging bij de intercity direct. Ik ben dit zo Beu dat ik besloot om geld terug te vragen. Vandaag kreeg ik een bericht dat de aanvraag is afgewezen. Onbegrijpelijk omdst je uit de in en uitcheck duidelijk kunt zien dst ik half uur langer over de reis heb gedaan dan nodig. Doordat de ic een kwartier stilstond voor station breda heb ik de trein naar Etten-Leur gemist en moest ik die van een half uur later nemen. Een half uur vertraging dus. Dit moet zelfs voor een ns medewerker te begrijpen zijn. Nb de Twitter medewerker waar ik aan het klagen was kwam zelf met deze oplossing

Gewenste Oplossing:

Als ik het geld terug krijg zoals in de voorwaarden staat. En de intercity direct een normale betrouwbaarheid krijgt. Wellicht laten exploreren door een deskundig bedrijf.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 18 oktober 2016 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste lezer,

Er is inmiddels contact opgenomen met de indiener van deze klacht. We hebben de klacht via onze reguliere kanalen opgepakt en beantwoord. Om deze reden ziet u de aangedragen oplossing hier niet terug. We begrijpen dat anderen mogelijk op zoek zijn naar een antwoord op dezelfde vraag of klacht. Mocht u eenzelfde vraag hebben of een klacht willen indienen, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met onze Klantenservice zodat wij uw vragen alsnog kunnen beantwoorden.

Wij zijn dag en nacht te bereiken via Social Media (Twitter, Facebook) of via telefoonnummer 030-751 51 55. Tevens kunt u vragen per e-mail of brief indienen en via onze chat op www.ns.nl/klantenservice contact met ons opnemen. Daarnaast kunt u bij vragen terecht op ons serviceforum via www.forum.ns.nl.

Met vriendelijke groet,
NS Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door rene zoetekouw