Klacht: Geen geld terug

op 27 augustus 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 24 mei een bestelling gedaan van een jurkje voor een bruiloft. De leverdatum werd steeds uitgesteld, met gevolg dat de bruiloft al was geweest. Ik heb de bestelling geannuleerd en kreeg de bevestiging dat ik mijn geld terug zou krijgen inclusief verzendkosten (34,98). Tot op heden geen cent gezien en er komt ook geen reactie op de mails. Ik wil mijn geld terug. Mijn bank adviseerde mij om aangifte te gaan doen…

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld heb terug gehad.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door FV1988