Klacht: geen geld retour na retourzending

op 27 september 2011 over Tommy Teleshopping in de categorie Teleshopping

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Tommy Teleshopping in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Tommy Teleshopping een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Tommy Teleshopping

Heeft op 28 september 2011 om 12:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

De klant heeft gisteren met een collega gesproken, de retourzending is gecontroleerd doorgestuurd naar de afdeling administratie. De storting is met maximaal twee weken zichtbaar op de rekening.

Heeft op 28 september 2011 om 18:38 geantwoord

ik krijg door het tel.gesprek met medewerker sterk de indruk dat tommy teleshopping pas actie op retourzendingen onderneemt als je belt. Als ik niet had gebeld (wat heel veel mensen vergeten) had ik mijn geld nooit terug gezien. Ondertussen scoort tommy teleshopping met het geweldig oplossen van klachten....wel slim van dat bedrijf: van de nood een deugd maken. Ondertussen moet ik misschien nog 2 weken op geld wachten als ik het al krijg.

Alle klachten die gemeld zijn door bosje3