Klacht: geen geld retour na creditering kapot toestel binnen garantietermijn

op 30 november 2016 over Samsung in de categorie Electronica Merken

– op 18-5-2016 hebben wij een toestel gekocht via PhoneShop zakelijk
– op 18-7-2016 hebben wij het toestel doorgestuurd aan Dr Mobile voor reparatie
– Op 28-7-2016 hebben wij vernomen dat het bedrag gecrediteerd zou worden. Helaas hebben wij nog niks ontvangen.

– Op 26-8-2016 hebben wij een email gestuurd met de vraag wat de status is
– op 20-9-2016 hebben wij deze email nogmaals verstuurd omdat er geen reactie op de eerste email is ontvangen
– op 9-11-2016 heb ik contact gehad met medewerker 1 van de afdeling crediteringen van Samsung, hij beloofde me het door te sturen naar een andere afdeling die hier over gaat. En zou mij met een week laten weten wat hiervan de uitkomst is.
– op 16-11-2016 heb ik wederom gebeld met de afdeling crediteringen van Samsung en heb ik gesproken met medewerker 2. Aangegeven dat we nog geen reactie hebben vernomen. Ze vertelde me dat de afdeling waar de medewerker 1 de zaak naar doorgestuurd heeft reageert binnen 6 werkdagen.
– op 18-11-2016 heb ik dus contact gehad met medewerker 3 en zij verzocht mij alles op de email te zetten en te versturen.
– op 23-11-2016 heb ik gesproken met medewerker 4, hij gaf aan dat zijn collega\’s beloftes hebben gemaakt en deze niet zijn nagekomen. Hij heeft een klacht aangemaakt omdat ze de creditering niet terug kunnen vinden in hun eigen systeem. met 4 werkdagen mocht ik opnieuw contact opnemen.
– op 29-11-2016 heb ik gesproken met medewerker 5, de afdeling had de klacht nog niet behandeld, want ze zouden daar 5 werkdagen over mogen doen.
– op 30-11-2016 heb ik gesproken met medewerker 6, hij zegt dat ons dossier boven aan de lijst staat en met spoed behandeld word.
Hij kan ons niet vertellen wanneer de afdeling contact met ons opneemt.

Op dit moment hebben we dus nog steeds geen geld retour en geen werkend toestel.
We hebben het gevoel dat we van het kastje naar de muur gestuurd worden, omdat we geen concrete antwoorden krijgen van de afdeling creditering.

Wanneer we het geld terug hebben op ons rekeningnummer

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Alle klachten die gemeld zijn door