Klacht: Geen geld retour

op 29 juni 2020 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 29 juni 2020 om 16:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 30 juni 2020 om 20:01 geantwoord

Ik heb inmiddels meer dan tien mails ontvangen. De 'rechtsverklaring niet geboek', wie weet wat het is mag het zeggen, zat niet bij de laatste mail zoals gesuggereerd. Wel is twee keer eerder verzocht om het retour bewijs. Die heb ik - eenvoudig aantoonbaar - al twee keer gemaild. Maar nu is er wat nieuws bedacht. Ik weet niet wat het is, en ik trof het niet aan bij de mail.

Bericht van OTTO

1 maand geleden - OTTO heeft het artikel voor de klant gecrediteerd, het tegoed dat is ontstaan wordt binnen 2 werkdagen terugbetaald. Onze excuses voor het ongemak.

Alle klachten die gemeld zijn door FVerberg