Klacht: Geen geld retour

op 26 augustus 2017 over Mode-Statements in de categorie Internetshops - Kleding

In mei al een bestelling van een ibiza look strandlaken geplaatst. Deze datum 2 x opgeschoven dus een langere levertijd. Gezegd dat ik de bestelling wilde annuleren en mijn geld retour. Mail ontvangen dat het binnen 14 dagen op mijn rekening zou staan echter niet ontvangen. Daarna via facebook/mail/watsapp berichten gestuurd, kreeg eerst alleen een reactie of ik wou nakijken of ik het geld had ontvangen? (dat was echter het probleem). Daarna kreeg ik een mailtje dat ze ivm drukte etc niet snel konden reageren en dat ze een achterstand hadden en er 2 weken voor nodig hadden om het recht te trekken. 2 weken zijn al bijna 3 weken en nog steeds geen reactie en geen geld!

Als ik mijn geld retour krijg

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mode-Statements

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mode-Statements nog niet in behandeling is genomen.

9 uur geleden - Deze klacht is zojuist door Mode-Statements in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door maikehub